Näytetään tekstit, joissa on tunniste lumityöt. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lumityöt. Näytä kaikki tekstit

8.2.2012

Lumitöitä ja pressujen asettelua



Taas oli sen verran satanut lunta pihalle, että sai vähän aikaa kolailla. Pakkaslumi lähti kyllä mukavan kevyesti. Kuvassa olevan villakasan suojasin paremmin, kun oli päässyt tuuli vähän riepottelemaan pressuja. Tuskin kovalla pakkasella villat kastuvat, vaikka olisivat taivasalla, mutta suojan tullen parempi näin.

Itse asiassa ei tule mitään paikkaa mieleen, mihin villoja vielä tarvittaisiin, paitsi sitten autokatokseen. Yläpohjaan kun tulee puhallusvilla. Mutta katsotaan...



Oikealla puolella lumikasan alla suojattuna terassin runkotavarat ja kansi, sekä paneeleita.

15.1.2012

Lumitöitä

Kävin tontilla lumipyryn jälkeen, kuva otettu ennen homman suorittamista.
Tällä viikolla työmiehet eivät olleetkaan raksalla ollenkaan.

Oli hyvä, että kävin pyörähtämässä. Vasemman päätyoviaukon alempi styroksi oli lähtenyt irti, ja lämpötila sisällä oli juuri ja juuri ehkä plussalla. Kaivoin samalla sähkökeskuksen juurella kaapelit lumesta, jotta sähköt voidaan liittää kun sähkäri tulee hommiin. Ei ollut onneksi ihan roudan alla, selvisin ehkä vajaassa puolessa tunnissa.
(Ei ole nyt kuvia enempää, kun tuli työn touhussa pimeys...)