Näytetään tekstit, joissa on tunniste wc. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste wc. Näytä kaikki tekstit

18.4.2012

Kalustus valmiina

Omegakeittiöiden kalusteet kannettiin miehissä sisälle maanantaina, ja keskiviikkona puoliltapäivin kalusteasentaja oli saanut hommansa valmiiksi. Toiveissa olisi, että ehtisin viikonloppuna siivota talon perusteellisesti, jolloin ehkä kuviakin näyttelisi mieluummin. Mutta mitä olette mieltä?

Tässä vaiheessa muistutan, että olette lämpimästi tervetulleita tutustumaan taloon LIVENÄ silloin lauantaina 12.5.2012, kun talo on sisältä täysin valmiina. Viikarinkatu 14.



Vaatehuone


Makuuhuoneen kaapit


WC, jossa peili, allaskaappi sekä erillinen hyllystö


Näkymä keittiöön tultaessa. Vasemmalla korotettu APK-paikka


Siihen tulee pakastin ja jääkaappi. Toisella puolella olohuone ja takka


Nurkasta puuttuu vielä liesituuletin





Kodinhoitohuone


Kokolasiovi tuo kivasti valoa



Tämänhetkinen näkymä pesuhuoneesta kodariin


Kaikki laatoitustyöt on nyt tehty, paitsi välitilan laatoitukset.Vielä kun saisi lauteet ja kiukaan!


Pesuhuoneen seinä saumaamisen jälkeen.


(Likainen) pesuhuoneen lattia...


Ja vielä tehosteraita


Ja vielä...


Takaisin kodinhoitohuoneeseen!



Kalustepakettiin kuuluu myös silityslautamekanismi. Jos sitä rupeaisi taas käyttämään kauluspaitoja?


Paikka pesutornille


Eteisen peililiukuovet kuuluvat myös vakiopakettiin. Parempia kuvia luvassa siivoamisen jälkeen ;)

10.4.2012

Laatoitustyöt alkoivat

Nyt tulee lisää valmista pintaa. Tänään tulivat laattamiehet aamulla klo 7.00. Pikapalaverin jälkeen lähdin töihin, ja illalla kävin toteamassa, että kylppärissä oli jo vähän muutosta havaittavissa. Minun silmääni jälki näyttää hyvältä.

Suihkuseinä, jossa suihkun levyinen tehostelaatta.


Pesuhuoneen nurkkaus


Kattopaneeli sopii mielestäni hyvin värimaailmaan.


WC:n lattiakin oli saanut laatoituksen.