Takan (takkaelementtien) vastaanottaminen kuuluu valmistaloissa käsittääkseni aina tilaajalle. Niin Sievitalollakin. Eilen kannoimme illanhämyssä miehissä serkkupojan kanssa takan sisälle. Tunti siinä meni ja 3 vaatekerrosta oli läpimärät hiestä.
Laitan nyt linkin Uuniseppien sivuille, josta näette minkälainen takka minulle tulee. Siis Lokki kaakeleilla, korkeus 1900mm.
http://www.uunisepat.fi/tuotteet?ProductID=100