Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisätyöt. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisätyöt. Näytä kaikki tekstit

21.4.2012

Siivousta ja laminaattien sisäänkanto

Minulla oli tarkoitus viedä useampi kaatopaikkakuorma tänään kaatopaikalle, mutta selvisi että kaatopaikka on viikonlopun kiinni. Niinpä käytin aikani siihen, että täytin peräkärryn sekä roskapöntön valmiiksi jätteistä ja vien sitten esim. maanantai-aamuna kuorman kaatopaikalle.

Lisäksi polttelin vähän takkaa ja imuroin talon sisältä.

Blogissa näyttäisi olevan n. 8000 kävijää tähän mennessä. Toivotaan, että 10 000 menee rikki ennen talon valmistumista. Toivottavasti nuo kaikki 8000 eivät ole sellaisia, jotka ovat käyneet vain yhden ainoan kerran :)

Laminaatti on Värisilmän Ideo Perfection sarjasta Natural Oak. Asennetaan ensi viikolla, niin laitan sitten kuvia tänne.


25.1.2012

Sisätyöt jatkuvat


Eteisen katossa kulkevia sähköjohtoja. Eteiseen tulee 5kpl spottivaloja


Nyt on villoitettu ulkoseinät sisäpuolelta kokonaan. Tiiviiltä näyttää.


 Itse olen laittanut tyytyväisenä merkille, että terassin pilarit ovat oikeasti pilarit, eivätkä mitkään kakkosnelosen pätkät, kuten olen huomannut usein käytettävän. Tuovat kivasti ryhtiä taloon.


Pesuhuoneen suihkuseinä on muurattu


Sähköt on vedetty taloon, tässä teknisen tilan sähkökaappi


Pikkumakuuhuoneen nurkkaus.


Pääsisäänkäynti. Ulko-ovi ei ole vielä lopullinen :)
 


Saunan seiniin vedettiin tollaset "foliot". Saumat tiivistettiin alumiiniteipillä.


Siinä se OH-keittiö väliseinä nyt on. Takan pitäisi tulla viikolla 6, asennus viikolla 7.

18.1.2012

Kuvia päivänvalossa otettuna


Näkymä eteisaulasta talon läpi


WC


Makuuhuone 2


Makuuhuone 3


Tätä seinää koski se kysymys. Todennäköisesti vedän ylös asti väliseinän, kiitos mielipiteistä :)


Näkymä keittiöstä olohuoneeseen


Kodinhoitohuoneen pääty keittiöstä katsottuna


Makuuhuone 1


Vaatehuone, josta viemärin tuuletus ja Radon 


Sauna ei ole ihan vielä valmis

16.1.2012

Väliseinien pystytystä, sisällä tiivis ja hyvä tunnelma!


Tällä viikolla työmaalla taas tapahtuu. Väliseinien rungot olivat paikallaan illalla kun kävin, kahta lukuunottamatta. En vain osannut päättää, tuleeko olohuoneen ja keittiön välinen harjan suuntainen väliseinä ylös harjalle asti, vai tuleeko vain 260cm korkea ja ylös jää reilu metrin tyhjä tila. Ideoita? Onko kivempi, jos on vain 260cm väliseinä, seinän päistä nousee tukipilarit kattoon ja jää muuten ylhäältä auki? Toisella puolella seinää siis joka tapauksessa jääkaappi ja pakastinkaappi, toisella puolella takka. Näiden välissä väliseinä joko kattoon harjalle asti tai vain 260 korkea...

ja sieltä pohjakuva, niin tiedätte mitä seinää tarkoitan :)
Olisi kiva nähdä, jos jollakin muulla on esim. kuvia...


Miesten kiva pilkkoa sisällä, kun ulkona lämpötila -13


Näkymä kodinhoitohuoneen uloskäynnille ja nurkan makuuhuoneeseen...